zaterdag 22 oktober 2016

Kooiduiken met de witte haai Guadelupe eiland.

Purmerend, zaterdag 22 oktober 2016

De laatste uren tikken langzaam voorbij.
Ben begonnen met alle spullen bij elkaar te rapen zodat ik de koffer kan inpakken. Maandag a.s. vertrek ik richting San Diego waar ik een overnachting heb. De volgende dag wordt ik omstreeks 19:30 uur opgepikt en gaan we de grens over naar Mexico richting Ensanada waar we aan boord gaan van de Nautilus Belle Amie.
De volgende dag varen we naar de eindbestemming, het eiland Guadelupe, zo'n 350 km zuidwestelijk van Ensanada. We zullen daar tegen diner tijd aankomen.
De volgende dag gaat het feest beginnen (en dan bedoel ik niet feestmaal). De volgende drie dagen kunnen we ons tegoed doen aan de sightseeing met de witte haai. Hierna vertrekken we richting Ensanada en terug naar San Diego.

Doordat er geen (betaalbare en goed werkende ) wifi aan boord is zal ik pas weer contact op kunnen nemen als ik terug ben in San Diego (30 okt). Na een overnachting in San Diego vlieg ik via Atlanta naar huis.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten